Wednesday, October 31, 2007

zas bez fotiek....aj bez Miusky

vcera sme boli na dalsej kontrole u cunda..uz som v 40tt a nedela 4.11 je uz tot za rohom.placentu mam uz dozretu na 3stupen(posledny)a cervikalne skore mam 5(z 10).Miuska ma uz aj hlavinku natocenu ako tesne pred porodom(pripravenu na rotaciu pri porode)ale tie blbe porodne cesty sa tvaria,ze ju snad nikdy nevypustia von :o
v pondelok(t.j den po termine porodu)idem zasa do nemocky na monitor a cundo bude mat sluzbu akurat na porodnici,tak dufam,ze ak bude nieco uz konecne vidiet,ze ma aj odrodi..a ked ne,tak mu to snad sama navrhnem,sak uz budem mat rozbehnuty 41tt !!!no,ale cundo sa vcera tvaril tak,ze je dost mozne,ze sa uz ten pondelok neuvidime,ze sa to dovtedy rozbehne same..no ved uvidime(teda dufam,bo ja mam pocit,ze snad hned teraz umrem)
vcera sme boli s mikim a so psami asi na 3hodinovej prexadzke v lese-teda riadne som sa naxodila,ale nijak sa to nepohlo..ja mam snad namiesto hlienovej zatky beton :o
dneska ma caka este co-to pozehlit(samozrejme po stojacky-nex na Miu posobi gravitacia;))a xcem este poupratovat nex je to tu tip-top,keby som nahodou uz musela ist do porodnice...ale uvidime,co zvladnem v reali..........

1 comment:

evas said...

Neboj sa dočkáš sa!
Som sústredená .... vidím, vidím, áno je tam dieťatko chlapček, ale nie, predsa je to dievčatko. a kričí celé šťastné, že môže natiahnuť nohy a ruky a je mu zima, lebo v bruchu bolo teplo, vidím ležať na zemi šťastného otecka, aha nie stojí pri stole a drží svoju vreštiacu dcérku, mamička sa nablblo, šťastne usmieva, lebo už nič ju nebolí, vyplavujú sa jej hormóny šťastia a prežíva najkrajší okamžik svojho života. Psy doma zavíjajú, lebo cítia prírastok do rodiny, Babička slzí, súrodenci zúrivo telefonujú, všetci sa tej správe tešia.
Vidím , že už je to /len ešte dátum nevidno,je zahmlený, ale už je naisto tam... Dátum je už istý...len nejasný, ale začína sa rysovať. Priprav sa, už to príde nabetón. Závoj spadne a ....
Oddychuj, lebo o chvíľu zabudneš čo to slovo znamená.
Pá Mam