Saturday, October 6, 2007

stale "doma v bruchu"







aj napriek vsetkym reciam mamiciek a slovam z "mudrych knih" sa nasa Mia v bruxu hybe ako diva(kazdym dnom sa zvysuje intenzita a castost jej stikutania a vytrcania sa von z brucha)naozaj sa zacinam citit akoby som mala v bruchu nejakeho votrelca;)



sme v 36tt a uz len preckavame posledne tyzdne,ked sme akciovy tovar 2v1..



podla mna tatinko uz nevydrzi,ked sa bude musiet pozerat na to ako sa "plychtim" po byte a neviem sa uz ani postavit z postele..takze kombinacia slona,hrocha a vacice sa snad coskoro skonciiiiii

2 comments:

evas said...

Katinka, ako asi správne predpokladám hlasovala som za poslednú možnosť, ale aj tak sa mi to samozrejme nezobrazilo, niečo som asi zabudla stlačiť.
No veď si uži, potom určite aspom rok to nezažiješ. Spomeň si ako si sa tešila s tých dvoch prúžkov. Mám plno ďalších pripomienok, keď budeš plakať, že nemôžeš spať, lebo malá plače atď atď, tak teraz iba UŽI SI že si ako slonohroch, potom budeš ako klokan stále ovesená niekym a niečim, to tiež nie je bohviečo. Pravda je, že teraz nemáš doping v podobe úsmevu a kukuču Vášho dieťatka, to trochu dodáva silu v tom strastiplnom rodičovskom maratóne. Som milá, čo? Ale ľúbim ťa a veľmi s Tebou súcitím, neboj a užívaj si...Mam

Kika said...

No, cica, co si chcela, to aj mas, hehe...ale nie, chudatenko, ono to nie je lahke a v podstate cely zivot je naprd, tak sa len drzme a tesme sa do neba ....no dobre, do ocistca, ale dalej uz nepovolim....Chybate mi cela rodina, ale teraz je asi take vesele obdobie...skoncil mi pracovny tyzden a na ten moj volny misko ochorel...tak zas nic nevybavim, aspon nic bez toho, aby marek nemusel ostat s miskom...nauc sa vzdavat sa svojich planov, budes to mat ako dobry vklad na materstvo...ale dietatko stoji za to. drz sa a ozvi sa obcas cez skype....