Thursday, October 4, 2007

hnusna kyselina


cely zivot som si myslela,ze pomenovanie "ostala ma zizala"a palenie zahy je to iste...ale zistujem,ze som na omyle.sialene ma pali zaha a mam pocit,ze v poslednych dvoch dnoch je mojou najlepsou kamoskou Cigelka;)
dneska sme boli v poradni-Miuska vazi 2369g a je otocena hlavkou dolu(a uz sa to ani menit nebude..)cundo mi s usmevom na tavri oznamil,ze este take 2-3tyzdne a potom mozme rodit..akurat,ze ja mam pocit,ze dovtedy sa picnem-vsetko ma boli(az ma to tak prekvapuje) a este k tomu vsetkemu som oxorela,takze nadheraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
a musim uznat,ze sa uprimne tesim na to ked zo mna nebude akciovy tovar 2v1..........

1 comment:

evas said...

Nejakou zvláštnou náhodou sa mi otvoril Váš komentár na blog, takže prispievam. Ste krásni, teda aj v skutočnosti nielen na tej výstavnej fotografii. Vidieť, že už je Vám všelijako. Ale nech je aspom sranda, aj keby na chleba nebolo. Pekný pokojný večer, užívajte, prežívajte, už sa Vám to kráti, ale ja sa veľmi teším... Páte evas-Mam