Monday, October 22, 2007

vsetko pripravene!

dneska sme s Mikim prixystali vsetko pre malinku,pobalili sme definitivne tasku do porodnice-uz caka v izbe(len ju pouzit;)) a vsetko sme si dohodli..cela detska izba s prebalovacimi pultami,postielkou-proste uplne vsetkym je uz naxystana.
myslim,ze uz aj Miuska sa xysta na porod,bo v brusku stale spinka-iba tak 2-3x za den sa zobudi na 10/15min a snazi sa narovnat,ale xudatenko nema kam..potom je z toho taka nervozna,vela sa mrva a potom zasa zaspinka.ja zakazdym,ked idem na wecko kukam,ci uz neodisla hlienova zatka alebo sa nespustila voda..je to troxu na psyxo,ale celkom ma to zacina bavit:)
zajtra ideme k doktorovi,tak uvidime,co nam povie,ale ak zasa zatasi,ze este dva-tri tyzdne,tak ho tam asi fyzicky napadnem;)ja si myslim,ze do konca oktobra uz bude Mia vonku z bruxa(len dufam,ze nedpadnem jak monika,ze budem prenasat):o
ale z ekonomickeho hladiska by nam aj celkom bodlo,keby bola oktobrova a ne novembrova;))
ja som uz aj trosku odpuxla a sxudla dalsie kilo,takze budte v strehu,bo ja uz sa faaaaaaaaaaaakt xystam rodit;))

5 comments:

B&B Studio said...

Tak ja asi jedina ti prajem, aby si porodila uz hned teraz, lebo viem ake je to hrozne. To mas super ze chudnes. Ja stale este priberam a znova musim chodit do prace. Lilly sa tam paci a uz je aj lepsia. Zacala vydavat zvuky, ale take ako keby spievala. Uz nech to mas za sebou.
Mas uz aj vlozky do podprdy na kojenie? Kup si fixis su lacne a super aj lepky maju.

B&B Studio said...

Inak pisem ja ale mi to napisalo ze som Igor, tak sorry.

Kika said...

nervy....dufam, ze ta dnes misko nejak nakopol a budes cim skor rodit...a ze si mia zoberie z miska priklad...ten tiez len tak tak, ale stihol jun...:-)hihihih uz sa tesim, ked budu vsetky deti vonku...uz som videla filipka a strasne moc chcem vidiet lilly, ale snad zajtra uz ju uvidim na zivo...ak je naozaj taka krasna jak foto,,,,...nervy...ziarlim...aj ja chcem...ale najprv musim schudnut...porod katka

Kika said...

nervy....dufam, ze ta dnes misko nejak nakopol a budes cim skor rodit...a ze si mia zoberie z miska priklad...ten tiez len tak tak, ale stihol jun...:-)hihihih uz sa tesim, ked budu vsetky deti vonku...uz som videla filipka a strasne moc chcem vidiet lilly, ale snad zajtra uz ju uvidim na zivo...ak je naozaj taka krasna jak foto,,,,...nervy...ziarlim...aj ja chcem...ale najprv musim schudnut...porod katka

Kika said...

he, podarilo sa mi to odoslat dvakrat...