Wednesday, October 24, 2007

este som zabudla..


vcera sme boli zasa na kontrole u cunda(od vecera-od tej piatej som mala bolesti v podbrudsku a krizox)no a som mu to povedala a on sa tvaril,tak,ze je celkom realne,ze je to uz aj zaciatok porodu..posunul mi termin porodu(uz nie som v 37+6,ale 38+3tt)takze ma pekne supol do 39tt a pyta sa,ze co robim v sobotu..(som az strpla,ze uz mam dojst na porod,ale idem len na natocenie na monitor)i ked nam tak troxu naznacil,ze keby Miuska nebola taka malinka(ma iba 2898g podla UZV,ale cundo to tipuje tak na 3kg),tak by ma tu sobotu aj odrodil..i ked je dost mozne,ze dovtedy to stihneme aj normalnou cestou;))ja uz len lezim a zeriem(za tyzden som pribrala 2kg,takze to minule sxudnutie sa nerata)panva ma boli jak keby jej za to platili a stale ma napina na zvracanie..k tomu sa od vcera pridalo aj bolenie podbruska a krizov.naozaj si myslim,ze ak do tyzdna neporodim,tak umriem...............................a este som zabudla ako vzdy dodat,ze sa straaaaaaasne tesim na Miusku;)))

3 comments:

Kika said...

porod, porod, porod...ty mas nervy? aspon vies, ze budes rodit...ale co ja,. ja mam nervy a este ani nic z toho...a to ani nie som tehotna,.....uz sa tesim, zatial sa rodia same krasne deti, takze vasa princezna bude dalsi klenot do rodinnej zbierky....porod, porod, porod, porod, porod...mas tazke viecka, ...porod, porod...si na krasnej luke....porod, porod, porod....si unavena....porod, porod....

CookieBaar said...

Pocuj donute Cunda, aby ta v sobotu odrodil. Ak ma sluzbu a da ti lsieky, tak chod do toho. Tie lieky nevyvolavaju umele kontrakcie. On ti da najprv take, ktore ta uvolnia a ak sa zacnes otvarat, tak az vtedy ti da lieky na podporu kontrakcii. Takze to nie je nieco nasilu. Nemas na, co cakat. Ovsem ak je Miuska taka malinka, tak jej bude tasko. Ale ak ma cez 3kg tak zatlac na Cunda, alebo ak by bol pri tebe on tak ti velmi pomoze pri porode. Takze porod a napis mi hned sms.

evas said...

Konečne sa mi otvoril komentár, tak sa môžem aj ja zapojiť. Nebudem tuctová, tak ja Ti poradím dočkaj času jak hus klasu.Verím, že keby som bola nablízku tak zlíznem prinajmenšom zúťivý pohľad...Ja by som sa pripojila ku Kristínkinej terapii,
ležíš pri mori slniečko hreje, je Ti teplo teplo teplo, si uvolnená, stále Ti je viac teplo ... voda šumí....
Mikuláš už otvoril okno a zatvoril dvere na WC, tak je preč aj teplo aj šum mora.
VYDRŽ!!! už to nikdy nebude prvýkrát. Pá Mam