Friday, October 19, 2007

a takto prebieha 38 tyzden...







aj napriek strasnym kritikam,musim uznat,ze sa fakt stale zväcsujem...ale furt to neni hruza;))vcera tatinko fotil,takze hadzem nove aktualne foto(mami,nepohorsuj sa,sak väcsina ludi,co vidia tieto foto ,mi utierali zadok,takze nevidia nic nove:))
inak od skusenyx mamiciek beriem akukolvek radu na to,ked ma babo v brusku stikutku-na to ako ju zastavit(bo ja mam pocit,ze jediny sposob je porodit)a odpovede typu ,ze musis vydrzat NEPRIJMAM

3 comments:

CookieBaar said...

Igor mi tu cely vecer prisaha, ze on ti rit nikdy neutieral. Ale ja mu neverim, lebo ty si dobre pamatas, kto ti, co utrel.
Povodne by som mu to neodpustila, ale ked sa Marek a Vendo priznaju, tak pouvazujem, ci nebudem aj ja zhovievava.

evas said...

Jasne, že som pohoršená, škoda, že Ti nemôžem dať na zadok.
A čo Ti napísať VYDRŽ!!!! do 4 novembra aj štikútku. Pá

Kika said...

ja sa nepohorsujem a pokojne by som tu fotku poslala do nejakej sutaze, velmi sa mi paci...inak, priznavam, ze marek zadok neutieral este ani mne, nieto katke...:-)))inak stikutka u babatka...hojdat, hojdat, hojdat ....chapes, ze cela sa musis knisat, nie len brucho, jasne???? a to, co robis ty pri stikutke...napit sa a zadrzat dych...mne to niekedy pomahalo...inak...VYDRZAT!!!!!