Monday, October 15, 2007

teraz som na rade ja !!!




vsetci,co mali porodit skor ako ja,uz porodili(polovicka nasej rodiny a taktiez asi 4kamaratky..)takze KONECNE MOZEM PORODIT AJ JA(teda az od stredy,bo ak porodim v stredu,tak Mia uz nebude povazovana za predcasne narodenu,ale uz bude narodena v termine)...takze ziadne xodenie po doktorox,kika;)


dnes ideme o 19tej k dokinovi,takze som zvedava ako sa ma malinka(jednoznacne vsak viem povedat,ze namiesto "chlieb nas kazdodenny daj nam dnes" sa nasa Mia asi modli "stikutku nasu kazdodennu daj mi aj dnes"..)pre nu je to stikutanie snad zabava-viem,ze je to dobre pre nu,bo si tym trenuje dyxanie,ale co mam povedat ludom,co mi cumia na bruxo jak psyxopati,bo to vyzera akoby kazdu xvilu mal z mojho bruxa vybafnut nejaky netvor :o)


este davam foto nasho bruxa-zevraj mi spadlo...ale neviem ja mam stale pocit,ze ho este mam;)))


1 comment:

CookieBaar said...

Ja idem k doktorovi dnes tiez, lebo mam stale bolesti, musel aj Igor zostat dnes doma, lebo mi trpnu nohy a neviem dobre chodit. Som na tom psychicky hrozne a chcem psychiatra, lebo stale sa mi sniva o porode a ked som citala, ako Jana porodila, tak sa to vsetko zacalo znova. Ja sa neviem zbavit tej hrozy, co som zazila a tie bolesti v bruchu by som nepriala nikomu.Dufam, ze to nezazijes.
Prinesiem ti veci dnes.