Tuesday, October 16, 2007

kraska nebo zviře??


dnesny den sa nesie v znameni bolesti a unavy..az sa mi nexce verit,ze uz je konecne vecer.doobeda som mala take bolesti v bruxu,ze som plakala na ulici od toho ako to boli(moc sa mi to nexce opisovat,ale Mia asi zostupila nizsie a ja mam pocit,ze sa mi roztrhne cely podvozok-citila som sa akoby ma niekto v pase drzal nejakym zverakom a stlacal a stlacal..potom mi ton zacalo vystrelovat aj do noh-som uz len lapala po dyxu)teda ak toto je priprava na porod,tak sa bojim jak rozxňapany zigulacik...takze celkovy verdikt je ten,ze stat ani xodit nezvladam(mozem iba tak sediet a lezat-to priberem ja prasatko:( a mozno ne..)
no ale troxu pozitivneho-po vcerajsej kontrole ma nove spravy(a parametre)Miuska podla UZV vazi 2600g,ale doki povedal,ze aj UZV sa myli a podla neho(a dlzky kosti)malinka vazi okolo2900g(a ja sa cudujem,ze preco ma vsetko tak boli;))
ja som sxudla kilo,takze suma-sumarum za cele tehu som pribrala 13kg(co je podla mna celkom slusne:))dalsiu kontrolu mame presne o tyzden(takze utorok)..a to dufam,ze mi doktor povie,ze uz pojdeme poooomaly na to(sak uz budem zacinat 39tyzden)



2 comments:

Kika said...

caves, mamicka hovorila, ze to uz je s tebou zle, ze sa ledva motas...chudatkoooo, ale ak ta to potesi, na fotke vyzeras skvele - i ked unavene - a mas duzo pekne brusko..Drz sa a vsak uz porod, ked mozes, nie?

evas said...

KRÁSKA, žiadne zviera
Dnes som sa presvedčila, že ešte máš silu bojovať /to roznášanie a zaúčanie do techniky, za to ešte raz vrelá vďaka/ Som presvedčená, že Ty si bojovníčka, nie nejaká trasoritka. Daj tej vašej maličkej ešte šancu nabrať, nech má z čoho chudnúť.
Neponáhľaj sa, ešte si užiješ malé brucho, ale veľké len niekoľkokrát za život a potom Ti už nikto nevstane v autobuse. Budeš sa musieť potácať postojačky.
Ale aj tak sa už teším na ďalšie vnúčatko.
Zdá sa, že budem musieť vziať Miška na sobotu nedeľu, aby som mala 10 vnúčatiek, čo povieš? Nepomohlo by to? Len aby potom nevyužívali čas na prudšiu prácu...he he he. Mali by sme ich vyduriť niekde mimo bytu, kde nie je elektrika, ani plyn, ani signál...
Drž sa a bojuj! Dnes to bolo s Tebou veľmi fajn.Mam