Sunday, October 28, 2007

tazka nedela

konecne sme sa dopracovali k tomu,ze uz v detskej izbe dorabame drobnosti typu-vesiaciky,lampicky,rozne nadobky na susnatka a kremiky atd
ale na to,ze je nedela sme sa teda riadne namakali(teda,ja som sa namakala-mikiho som setrila,co najviac,bo isiel dneska na nocnu)vsetko je uz dokonale prixystane pre Miusku a ona ako na truc furt nic...no,co!nase predpovede,ze sa narodi 28.alebo v nedelu nam nevysli..takze sa teraz skusime upnut na to,ze dalsou moznostou je buduca nedela a tou je aj termin porodu a zaroven mikiho narodky(bolo by super,keby sa mala narodila buducu nedelu,bo by miki mal dobry darcek k 25-ke odo mna a ja by som tym padom nemusela nic kupovat;))))
foto detskej izby hodim neskor................................

2 comments:

evas said...

Ja by som s neupínala až na budúcu nedeľu, pretože to celkom dobre môže byť aj na Dušičky, alebo všetkých svätých. To sú zaujímavé dátumy, i keď s oneskoreným materským príspevkom. Ale keby maličká mala mať nejaké problémy zo skoršieho pôrodu, radšej nech je zdravá ako bohatá. Isteže zdrava a bohatá je tiež dobré.Kecám, lebo som smutná z tej Janky. Mam

Kika said...

Myslim, ze dnes nastal ten spravny den na porod...teda este z ekonomickeho hladiska...hehehe...keby nieco informuje, nech sa mozeme modlit ....pa