Friday, October 12, 2007

37 tyzden tehu











prave som sa vratila z burzy detskeho oblecka-boli tam skvele veci..kupila som 2 overaliky na zimu..ale ako som tam tak stala,tak som si uvedomila,ze neviem,co mam kupit(ja som proste nevedela,co budem pre malu potrebovat :o)keby som ju uz mala a vedela som, co pouzivam a co nie,tak nakupim hrrrrrbu veci,ale takto...uf...ale aspon som vela neminula;)))
inak,Monika,pancusky nemali ziadne-resp.teple nemali ziadne(to iba tak mimo zapisnik)
a najvacsia sranda bola,ze ked sme z tade odxadzali,tak tam boli hracky na vyhodenie a bol tam taky gumovy piskajuci lev a velky medved(taky plysak)tak sme to zobrali pre Lillu a Ozzyho(vid video;)))ne moc kvalitne,ale pocut tam jak sa hraju)

1 comment:

evas said...

Ja by som to video neuverejňovala, bo sa Vám môže stať, že Vám odoberú dieťa do ústavnej výchovy /do Piešťan/, vyzerá to hrôzostrašne ako sa ruvú o tú hračku, čo im nekúpite každému svoju.
Čo sa týka overalov na obrázku pekné, nie sú šušťákové, lebo tie sa šmýkajú. Ja to píšem preto, aby som vyzerala skúsene, ale popravde tomu už ktovieako nerozumiem