Thursday, November 1, 2007

o 3 start...........







uz iba 3dni do terminu porodu... :-Dvcera som mala styri kontrakcie v casovyx intervalox 20-10-10-7minut a uz sme si mysleli,ze to zacalo,ale potom som zaspala(hanbim sa jak pes,ale bolo uz vela hodin)a preslo to..zopakovalo sa to asi este o 4rano,ale tiez to preslo... :(
dnes,ked som bola u mamicky(bo risko dosiel)tak som mala tiez zopar takyx slabsix tvrduti bruxa,ale tiez mi to uz xytalo aj krize..aj sa mi uz zafarbuje vytok tak do zltohneda(sorry,ze sem davam taku "xutnu"vec,ale ked xcem informovat,tak musim byt aj nexutacka;))no ale teraz zasa nic,tak ja neviem,ze ci si Mia zo mna robi srandu alebo "co to ma znamenat?",ale uz ma to vazne nebavi !!!!!!!!snad sa to uz rozbehne..
takze sa drzim hesla PUKNI, GASTANKO ! a uvidime,co nastavujuce dni "mrtvoliek" prinesu.......

2 comments:

CookieBaar said...

Tak ti prajem, aby si to zvladla, co najskor.Ja som si prave odplakala svoju hodinku bolesti na dnesny den.
Vcera som bola u chirurga a povedal, ze to treba rezat a ze budem mat jazvu od prs az do rozkroku. asi mi zmizne pupok a budem ako obluda. Spravia mi to asi az o rok a dovtedy budem musiet nosit brusny pas, je to ako korzet, takze zbohom bedrace a pekne nohavice. Nesmiem cvicit a mal by som lezat, tak to som dopadla. O smrti rozmyslam uz kazdy den. Najradsej by som si to brucho odrezala aj kuchinskym nozom, ale som makkis.
Trvaj na tom, aby ti Miu Cundo vybral, co najskor. Pri Sare mi brucho prasklo, az pri porode.
Doktor ak chce tak moze pomoc velmi, donutte ho, aby si nedopadla ako ja, lebo to je peklo.
Asi uz nebudem moct niky korculovat, bicyklovat, beha, tancovat a bohuzial uz ani spievat, lebo ked nemas stred tela nemas nic. A uz mi zacali aj bolesti chrbta.

Kika said...

jeeeej, pukni, pukni...dufam, ze zajtra nezacnes rodit, mam naplanovany oddych