Thursday, November 8, 2007

stale cakame..

a s nami asi cely svet;)nasa Miuska je rozhodnuta pobudnut v teple "domova"co najdlhsie,a preto mne zostava len zmierit sa a pokorne cakat na porod..nastastie mame poistku,ze raz to urcite pride(konkretne najneskor buduci tyzden v piatok sa Peto Klesken zaprisahal,ze ma odrodi..takze nebudem tehula navzdy:))co je pre mna neskutocne pozitivna sprava..no hrozne je to,ze som uz mohla mat malinku pri sebe,keby sme sa nesuxtali s tym telefonatom s Kleskenom(on totiz vcera odisiel na svoju dlhoocakavanu dovolenku a dojde az buduci stvrtok)povedal,ze keby sme sa ozvali skor,tak uz sme mohli byt odrodeni,ale nevadi..aspon sa to nebude silit(ja totiz strasne dufam,ze porodim do skoncenia tohoto vikendu)ale aspon na nieco je toto prenasanie dobre-uci ma trpezlivosti(ale nie tym,ze musim cakat,ale tym,ze pri kazdom telefonate mojej spoluziacky alebo kamaratov alebo mikiho rodiny,nezacnem vrestat a posielat ix vsetkyx do prdelky..s hanbou v srdci musim priznat,ze asi do predvcerajska som to po kazdom telefonate urobila..ale teraz som sa zasa naucila,ze nemusim;)takze musim ist,bo nasa buxta
ma stikutku jak svet(asi ju tlacim jak sedim za PC)

2 comments:

Kika said...

chudatenko, uz som ta zas chcela podpichnut, ale uz mi to neda...chrobacik, drz sa...myslim tym katku, nie miusku, ta nech sa uz pusti...ver mi, ako starsia sestra a skusenejsia, viem, ze naozaj RAZ porodis...dokelu, nedalo mi to, musela som...ale nie...fakt mi je ta uprimne luto, vela oddychuj ak sa da a nech je Mia vonku cim skor...zajtra chcem ist do lamaca, tak sa mozno uvidime

evas said...

chúďatenko, píšem Ti ráno o piatej hodine, lebo idem na rannú a roznášať. Véééľmi sa mi žiada sa Ťa niečo opýtať, ale nerobím to, však vidíš.
Veľmi s Tebou cítim, ale život nie je najľahší, tak bojuj.
Ľúbim Ťa. Mam