Sunday, November 4, 2007

"deň D"





















dnes je nas "den D" a ako zvycajne musim napisat,ze zasa nic :( myslela som,ze kedze ma dnes tatinko narodeniny,ze mu dame darcek,ze Miuska sa uz konecne dostane von,ale ona ne a ne(myslim,ze to bude tou tvrdohlavostou,ktoru zdedila po tatinkovi)najhorsie je,ze pre tatulda nic nemam,nakolko uz 4mesiace som na doma a nemam vlastne peniazky,tak som mu teda iba spravila smotanovu tortu,kupila cerv.vino a kofolu(to on rad)a spravim veceru..ale nakolko nevie ani o tomto mojom plane,tak bude mat snad aspon prekvapko;)
kamoska,co ma dneska so mnou TP zacala uz vcera vecer nejako zvlastne pocitovat kontrakcie,no a dneska mi pisala,ze trosku krvaca,takze predpokladam,ze ona tu svoju Miu vyprdne uz dnes(najneskor zajtra)...zaba jedna,jak jej zavidim-v dobrom samozrejme.
takze sa vsetci riadne modlite,bo mna uz naozaj nebavi vsetkym,co sa pytaju otazky typu,ze "ty si este takto?"odpovedat,ze ja vlastne cakam do februara na tyx 30tisic....takze teraz povinne klaknut na hrax do kuta a modlit sa,lebo ja uz xcem rodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit






2 comments:

janwen said...

Pre Mikiho.
Aj ked nie je Mikulasa,prajeme Ti vsetko najlepsie k narodeninam. Bazalovci

evas said...

Ja by som sa rada spýtala, kedy už porodíš? Cha cha cha. Potešilo Ťa to?
Teda to už ani nie je brucho, ale akási nová planéta. Už aj ,keď ešte cítim akú takú zlomyselnosť, myslím si, že už je naozaj čas gaštanko. Ja už chcem vnúčatko!!!
Nemusíš ma zabíjať, ja umriem sama.