Monday, November 5, 2007

slonicaaaaaaaa


dneska mame za sebou prvy "prenasacsky"den...ubehol celkom ryxlo,nakolko sme boli rano v nemocke a potom sme sli na nvstevu k petovi s denisou.
no ale CO BOLO V NEMOCKE:monitor mi nezaxytil ziadnu kontrakciu-minule som mala to cisielko na kontrakcie 37..dneska to bolo ledva-ledva 25....malinka skopavala stale tu sondu,vobec sa jej nelubila..no a velmi jej skakalo srdiecko..a zrazu jej zo 156(cinnost srdiecka)klesla na 63 a potom zacala pipat..ma skoro porazilo a aj ta blba sestricka sa tvarila,ze asi sa malej nieco stalo..ale ona sa len premiestnila,bo ju to xudatko tlacilo;)zaba mala,som sa o nu bala....
potom sme sli do poradne (na kramare,ne do horskeho parku)no a tam som si spravila riadny trapas-ako som zliezala z tej gyndoskej kozy,tak som sa oprela o tie rucky,co su na zdvihnutie a jedna z nix mi zostala v ruke(hanbaaa)kukli sme s cundom na seba a ja som cakala vynadanie..no a on sa zacal tak strasne supovat,az som neverila..som sa aj ja zacal strasne smiat,tak mi hovori,ze"dajte to sestricke"..no a ta riadne zazerala,taka bola neprijemna.ale cundo sa bavil dobre;)no a objednal ma na buduci tyzden na 13teho do poradne-skoro som ho tam fyzicky napadla,ale on sa tvrail,ze to uz sa urcite nestretneme,ze to dovtedy urcite porodim..ak ne,tak ma svihne o zem
ale sxudla som 2kg,takze bol celkom spokojny..az na to,ze nohy mam napuxnute,ze vyzeraju jak tulenove plutvy a nos mam jak vacica krizena so slonom,som spokojna celkom aj ja;)nesmiem porodit do zajtra,bo zajtra ma caka velke upratovanie-po nom mozem rodit,kolko sa mi bude xciet;)

2 comments:

evas said...

Áaaaano 11. 11. je pekný dátum, alebo aby si sa neštvala aj 7. 11. 2007 sa dá. Nie aby si si vybrala nejaký blbý, ktorý nemá zmysel. Iba žeby som vymyslela, nejaký zmysel aj iným dátumom.
Ja už sa tááák teším.
Sa divím, že ten gynekológ nedostal strach, keď si ako miesiželezo zdevastovala jeho ordinačný nábytok.
No mal by zauvažovať a netrieskať také neskoré dátumy, nie.Pá Mam

Kika said...

janka kelemenova sanarodila 11.11. a jej muz 8.11...ale ja stale hlasujem za 16.11, aby ste slavili v jeden den...heheheh