Wednesday, September 5, 2007

makaaam


zajtra zacina trnavsky jarmok a mne sa konecne spojazdnila ruka(hura!!!)teda uz mam strpnuty iba prstennik a malicek-ostatne prsty a dlan su pojazdne;)vyrabam jak besna(na kiku sa ale nechytam-ona je manik:))a potrebujem trochu prestavku..dnes zacinam 32 tt a ked sa pozeram na svoje brucho,tak mam pocit,ze som v nejakom 5 mesiaci a nie v 8-mom(ale to je asi len preto,ze moje sestry maju brucho aj za mna;))))))zasa som zacala byt naliata vodou-takze obrucka aj zasnubak putovali do policky:(uz sa tesim,ked sa Mia narodi,bo ma nejak zacina boliet chrbat a straaaaaaaaasne sa tuzim vyvalit do vane...(ach jaj!)uz sa tesim ked monika porodi a budem mat z prvej ruky ake su kramare;)dufam,ze bude mat pohodovy porod,aby ma nevystrasila zlymi zazitkami a som zvedava aka bude Lilly..takze,monika,rod v pohode a daj vediet!!!

No comments: