Wednesday, September 12, 2007

zasa sama?!

mikinko je zasa v praci a ja uz som dnes stihla oprat 3pradla,vyvesat ich,povysavat spalnu a chodbu,poumyvat zem,vyprasit koberce,upratat spalnu a trchu si pospat...je to teda riadne na psycho byt cele dni sama doma(uz aby sa narodila Mia;)
vcera sme boli na navsteve u Peta s Denisou-uz maju zariadeny ten novy byt a maju aj macku :o musim uznat,ze lepsie zviera si k andulkam nemohli ani vybrat;)))trochu sme tam na nich cakali pred branou,tak sme sa pofotili a presli...som si po dlhej dobe uzila s Mikim aspon jeden vecer(lebo inak je v praci alebo spinka,bo je unaveny z roboty)
zajtra idem k Miske,tak mi zasa inak ubehne den..v bruchu mam 108cm(nejak mi prestalo rast)pribrala som 9kg(to neprestava rast) a dnes som ukoncila 32tt...takto o tyzden ideme k doktorovi do poradne,tak som zvedava,ako je na tom Mia(bo ja mam uz naozaj pocit,ze sa riadne v tom bruchu nudi)......



1 comment:

CookieBaar said...

Tak uz som konecne doma,podla doktorov som 36tom tyzdni. To by som musela najprv mat pozitivny test a az potom otehotniet. Takze vraj do 6.10. nic so mnou robit nebudu. Cunderlik sa na mna vykaslal az sa aj doktori cudovali, ako mohol odist na dovolenku a nechat ma v nemocnici,lebo iba ona ma mohol prepustit. Na protekciu ma pustili domov.Aj doktori sa pytali, ci necakam trojicky tak sa radsej uz nevazim. Kazdy den kilo hore. Chrbticu mam v tahu a tlaky na panvu uplne neznesitelne. Porod bude moja spasa. Nemozem mat uz horsie bolesti ako mam. Uz sa len modlim, aby sa mi pustila plodova voda, lebo to uz budu musiet vytiahnut.