Monday, September 24, 2007

ako maslo...






















boli sme na navsteve v nemocke(Miki totiz prvykrat nemohol a ja som vtedy ani nevidela Moniku)..Lilly sa zmenila od toho prveho dna a musim s kyslim vyrzom skonstatovat,ze Monca vyzera dobre aj po cisarskom reze;)
Miki sa na malou topil ako maslo(bolo to hrozne zlate vidiet ako sa uz nevie dockat nasej Miusky)
vela sme toho nafotili a Miki ju ani nexcel dat z ruk prec:)
ja uz pocitam dni,odkedy budem moct zacat rodit(lebo teraz je este naozaj velmi skoro)Mii uz je v brusku dost tesno-xudatko uz radsej len spinka a len sem-tam sa pomrvi..
zacinam xapat vsetky tie tehule v poslednyx mesiacox tehotenstva(bo mna uz zacina vsetko tlacit,svrbiet,neviem si najst polohu,ked si ju najdem,tak ma zacne nutit na cikanie a ked sa vycikam,tak som smadna jak tava na pusti,takze sa musim ist zasa napit..a úpotom to ide vsetko od zaciatku :o )ale zasa za to dietatko to stoji;)

1 comment:

Kika said...

Hahaha a odteraz vas budem opruzovat uz aj tymto sposobom...miki, vyzeras na tych fotkach strasne mlado...no, nic, musela som to povedat, mne to pri narodeni michalka tiez vsetci hovorili...aspon ze si to mam na kom teraz kompenzovat.