Thursday, September 6, 2007

sama doma


takze dnes mam trochu veget-kika chudatko asi mrzne na trnavskom jarmoku..uz ma spojazdnenu tu svoju stranku a ja bez jej vedomia davam aj sem linku na tu stranku http://www.makile.sk/ su tam faakt pekne veci a cele je to pekne(to su pochvaly kika,co??)
davam sem fotecky veci,na ktorych som vcera robila ja...
dnes som sama doma a budem az do zajtra do piatej(miki isiel rano o 10-tej do pizzerky,rovno odtial ide na nocnu do medicalu a hned rano akon skonci v medicale zasa rovno do pizzerky az do piatej:(..chudacik)bude riadne utahany..no a ja budem za ten cas sama doma(teda s miriamkou v bruchu)ale budeme same!:(((
vonku je hrozne pocasie(na depku)a my mame v byte taku kosu,ze idem zmrznut..nech sa riadne ochladi a nech zacnu kurit!!!!
monika zevraj dneska ma nastupit do nemocky,tak uvidime,ci bude uz dnes o jedneho clena rodiny naviac..snad daju co naskor vediet(moc im nexcem volat,bo si viem predstavit ake je ,ked uz cakate,ze sa konecne narodi babo a brucho zmizne a este k tomu vam vola milion ludi,ze "ci uz??"takze sa snazim byt informovana cez kiku)ale ked nedaju vediet tento tyzden,ze ako?tak im zavolam a budem kaslat na ohladuplnost;))













No comments: