Monday, January 8, 2007

rodina bazalova




ziskat tuto fotku predchadzali dlhe hodiny sledovania a potenia sa v neskutocne neprirodzenych polohach..ale nakoniec objekt sledo´vania zacitil potrebu najest sa a ja som vysla z bija ako vitaz



takto mi unikal,unikal,ale neunikol!!!




















sobota-navstevny den.janka s vendom si dosli oddychnut a dovolenkovat.hned vo dverach som sa na jankinych ociach zaleskol sialeny pohlad-akoby si nieco slahla(dobra nalada sa u kazdeho prejavuje inak:)) )johanocka,bola ako slniecko-milucka,dobrucka ako princeznicka..sice som mala pocit,ze sa uci texty na konkurz pre dablerov na film pribeh zraloka(za vikend straveny u nas ho videla trikrat)ale vdaka pribehu zraloka som mala vylucne pravo nafotit nasu princeznu so mnou a inymi aspektami..

No comments: