Sunday, January 14, 2007

uz druhym dnom sme nastahovany v "nasom"byte...a sme narobeni ako kone,ale zato velmi stastny.je skvele sa osamostatnit.nikdy som nechapala ,preco sa vsetci tak vyskieraju ked sa prestahuju do vlastnej domacnosti.teraz to uz chapeme.. a preto sa aj vyskierame(aj ked musim priznat,ze nam nie je moc lahko-ja som chora,mam pocit,ze sa ani neviem nadychnut,boli ma cele telo a stale mam teplotu,a mikinko-ten ma stale este zasitu tu rozrezanu ruku-ma v nej stichy a boli ho to a este k tomu sa mu to na kusku natrhlo)
sice sme stastny,ale zato aj neskutocne namakany.


prikladam fotky.na ktorych miki robi vecko,ktore tak strasne smrdi od mocu(podotykam,ze nie od nas,ale od predoslych najomnikov),ze dnes aj vcera som sa z toho pogrcala.takze miki sa musel poriadne vzmuzit a vydrhnut to(bol vyzbrojeny vymakanymi rukavicami cislaM.

mna zatial cakalo nieco uplne ine..bojovala som s "umeleckymi"kresbami deti predoslych najomnikov,ktore pocarbali steny celej obyvacky.k lepsej predstave prikladam fotky,na ktorych je aj miki,aby sa dala porovnat velkost "obrazkov".




ten zhrozeny vyraz nie je umely-miki naozaj zaplakal ked to uvidel..podaj by nie,ved sme si kupili svetly odtien farby na obyvackove steny(to znamena,ze som tie malby musela umyt-cize robota navyse)




a takyto vyraz som mala aj ja(len ho nie je vidno,bo ten ,kto je vzdy za objektivom je moja malickost)ked som uvidela aky byt nam odovzdali a povedali ze je to vycistene a v takom stave v akom ho prevzali aj oni(niekedy neskor dodam aj fotky ako vyzeral byt pred nastahovanim poslednych najomnikov)





a tu je dokazovy material.myslim,ze nie je co dodat..(a ani nechcem)
































asi tak o tyzden bude byt hotovy,ak nebudem mat stale take teploty,poto m budu daôsie fotecky z nasho bytiku:))))

1 comment:

Unknown said...

Tak to boli poriadne prasata. Tie decka, by som fackala,ako ked choremu davas paralen, kazde tri hodiny. A rodicia ,by mali stravit cas u psychiatra. Treba im iba popriat, aby to tie decka spravili aj v ich vlastnom byte. Nemam slov, krestania.