Wednesday, January 17, 2007

Len sa pousmejem..




dnes padám na hubu.bola som prvýkrát po chorobe v robote(a aj ked mám totálne skvelú prácu-čo sa týka námahy;som zničená.iba tak mimochodom by ma zaujímalo,jak je na tom monika,ktorá bola dnes vo vode plné tri hodiny-chuderka)nejak nemám v pohode organizmus,lebo ma stále všetko bolí a som neskutočne unavená..a preto som aj nepríjemná na mikiho(chudák,tak som dnes na neho celý deň ziapala,jak nejaká fúria-ale zasa na druhej strane zaslúžil si)aj ked musím uznať,že v našom byte velmi maká-stále niečo rekonštruuje,alebo opravuje...aj on je unavený jak koň a asi preto sme taký podráždený.


dnes som dostala vodičák,takže odo dnes som konečne mobilná aj čo sa týka auta.mikimu sa to síce nepáči(furt hovorí,že došiel o auto;nevie pochopiť,že ja ho budem používať iba ked ho nebudem potrebovať.rozčuluje ma s tým autom,pretože on si može jazdiť kolko chce,on potrebuje auto viac než ja,lebo on má robotu necelé tri kilometre od bytu a ja iba slabych štyridsať kilometrov.no kde je spravodlivost.chova sa jak sebec.takže mi nezostáva nič iné,iba sa nad tým všetkým pousmiať,neničiť si nervy a ísť pokojne spať hneď ako budem mocť

No comments: