Thursday, January 4, 2007


vcerjsok,ma skoro zabil.mali sme nacvik.tie fotecky len tak na pamiatku.trochu sme sa pofotili na nasu kapelovu stranku.absolutne sme necvicili(co by sme mali,pretoze za chvilu hrame na gospelparty a ja potrebujem dovtedy urobit dve nove veci)ale zasa bola sranda.trosicku sme sa zahrali na psychopatov-sak tie fotky tak aj vyzeraju:))basa mi doniesla prelozeny text na novu pesnicku(ja s chuckom sme sa tesili jak male deti.ale ja viac)
mimochodom,ozzy bol menovany osobnym strazcom NND(niezeby sme to potrebovali,ale nech ma aspon nejaku funkciu)a kto by pochyboval o jeho povode-je cistokrvny,z rodu Osborne:)))


chapete,preco sme sa zobrali,ze??













m

3 comments:

Unknown said...

Akoze nezijete, ked nic nove nepisete?
Trosku sa snazte ja s deckom, som uz aka aktivna?
Aspon sa kuknem na cudziu stranku, ked chcem zavidiet.
A pisem pekne comment svojej sestre sikovnej.

Unknown said...

Dufam, ze je jasne, ze ja Monika som ta sikovna sestra. Ne, ze budes mysliet, ze to ty by si mohla vacej ako ja byt.

Unknown said...

Ozaj ,ze ako vam s tym bytom porobili? Pofot to vsetko a nech maju internetovu hambu .