Tuesday, March 11, 2008

mia ma uz 4mesiace..

a tlacia sa jej zubky a presuva sa po xrbatiku,aj po brusku,vie sa pretocit z xrbatika na bok a potom aj na brusko..kope nnozkami do vsetkeho,co sa jej dotkne xodidiel,ozuzlava cokolvek a kohokolvek,kto sa k nej priblizi.velmi vela "rozprava" a hika a krici a stava sa z nej mamickarka a neviem ako by som nazvala to,ked je nacucnuta ja na tatovi,zeby tatickarka??neviem..a v noci ma nenexava spat-v noci totiz ona zaziva najvacsu srandu a rehoce sa jako diva a preve v tejto xvili mi kope do monitora;)najradsej ma polohu na brusku(ale spat v tejto polohe stale nevie),no ale v tejto xvili lezi na xrbatiku a cestuje po gauci spolu s husenicou(foto a vysvetlenie dodam inokedy)





























1 comment:

evas said...

No, je krásna a roztomilá, hneď vidieť, že očaruje tú nočnú košelu za ňou. Na tej fotografii na sklenenom stolčeku vyzerá úplne, že sedí samostatne. A prvé miesto má foto vo vozíku.
Aáále všetky sú fajné, škoda, že sa Ti nepodarili tie spojené nožičky.
Ďakujem za nový blog.